آخرین خبر از وضعیت بازیکنان مصدوم پرسپولیس-راهبرد معاصر

آخرین خبر از وضعیت بازیکنان مصدوم پرسپولیس

زمان بازگشت مصدومان پرسپولیس مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 02
کد خبر: ۲۵۲۸۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس تمرینات خود را با مصدومیت چند بازیکن آغاز کرد. از سوی دیگر همواره تمرینات بدنسازی در هر تیمی با آسیب دیدگی چند بازیکن همراه  می شود که در تمرینات بدنسازی پرسپولیس نیز به دلیل فشار تمرینات چند نفری آسیب دیدند. در همین ارتباط آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس را بررسی خواهیم کرد.

کاپیتان عالیشاه از ۱۰ روز دیگر در دسترس است
امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس هفته گذشته در میانه تمرین دچار مصدومیت شد. پای او در تمرین مو برداشت و بلافاصله تمرینات فیزیوتراپی خود را زیرنظر کادرپزشکی آغاز کرد. او اگرچه برای اینکه از نظر بدنی از دیگر بازیکنان عقب نماند با دستگاه‌های بدنسازی تمرینات خود را پیگیری می کند، اما هنوز مجوز حضور در تمرینات گروهی را به دست نیاورده است. عالیشاه که پای خود را آتل بسته است طول درمان ٢ هفته‌ای دارد و با توجه به گذشت چند روز از مصدومیت او، حدودا از ١٠ روز دیگر در دسترس گاریدو خواهد بود.

سعید صادقی امروز تست می شود
سعید صادقی که به دلیل مصدومیت و شکستگی مچ پا دو بازی َآخر پرسپولیس در لیگ گذشته را از دست داد، پای خود را به تیغ جراحان سپرد و حالا دوران درمان را پشت سر گذاشته است. در مورد صادقی آخرین خبر این است که او قرار است امروز زیر نظر کادرپزشکی تست بدهد و در صورت تایید پزشکان؛ می تواند از فردا در تمرینات گروهی حاضر شود. گفتنی است صادقی با پرسپولیس قرارداد دارد و تاکنون هیچ باشگاهی از جمله فولاد درخواستی برای جذب او نداشته اند

بازگشت عیسی به تمرینات گروهی
با اینکه آل‌کثیر به‌موقع و قبل از شروع تمرینات پیش فصل  قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را تمدید کرد و از روز اول پیش چشم گاریدو و کادر فنی جدید سرخ‌ها بود اما مصدومیت زودهنگام باعث شد تا این مهاجم سه بازی تدارکاتی پیش فصل را تا اینجا از دست بدهد.

عیسی برای رهایی از مصدومیت تمرینات فیزیوتراپی را انجام داد و پس از آن نیز با بدنساز تیم کارش را آغاز کرد تا رفته رفته شرایط خوبی پیدا کند. او دو سه روزی است که کار با توپ را آغاز کرده تا تمرینات گروهی کادر مهاجمان نوک پرسپولیس در اردوی ترکیه تکمیل شود.

احمدی از آخر هفته در تمرینات گروهی
محمدمهدی احمدی دیگر مصدوم پرسپولیس، تمرینات خود را با مربی بازتوانی شروع کرده و مشکل او جدی نیست. خبرهای دریافتی حاکی از آن است که او از روز چهارشنبه با پایان مصدومیت، در تمرینات گروهی حاضر خواهد شد./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده